Grattis, Mario.

Mario Vargas Llosa kan stoltsera med detta års Nobelpris i litteratur. Jag kan inte stoltsera med att jag har läst honom alls. Det ska jag ändra på. Min peruanska vän lär vara omåttligt nöjd i alla fall.

Var duktigt frustrerad när jag skulle kolla på live-sändningen. I min jakt på hörlurar till datorn så hittade jag tillslut ett par lagom till kl 13 och självklart fungerade de inte. Så istället för att leta nya lurar gjorde jag mitt allra bästa för att läsa på läpparna. Tyvärr måste jag nu erkänna att jag är alldeles värdelös på att läsa läppar. Däremot är jag tydligen grym på att trycka på uppdatera-knappen för att snabbt få se i tidningen vems namn jag inte kunde tyda på Englunds läppar.  


Kommentarer
Postat av: mia

Haha, vi stod alltihop klistrade vid radion och väntade med spänning, och han bara: Vinnaren är Mario Bargachioza (eller nåt!). Alla bara kastade sig på google, och försökte googla på barga* och sånt. Men nej, vi fattade inte vem som vunnit. Sen när vi fattade så skrattade vi halvt ihjäl oss, och det visade sig att vi hade typ en miljon böcker av honom på lager.

2010-10-07 @ 13:41:44
Postat av: Jeanette

Haha. Du slapp iaf att frenetiskt läsa på läppar och misshandla uppdatera-knappen. ;)

2010-10-07 @ 14:12:35
URL: http://itsaliterarything.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0